8/24/2013

BLOGGER TROUBLE

konec problémů s google +. vrátila jsem se k obyčejnému blogger profilu. nelíbilo se mi, že musím mít v nicku dvě jména a kreativitě zde mnoho prostoru také dát nemůžete. co jsem ale zjistila až dnes mě šokovalo nejvíce, ačkoliv to bylo zřejmě jen mou nedůsledností a špatným nastavením profilu - nicméně kdykoliv jsem někde nechala komentář k článku, ostatní na můj nick sice kliknout mohli, ale na můj blog už je to neodkázalo! nemůže být tedy divu, že jsem měla tak nízkou návštěvnost i počet komentářů pod články, z čehož jsem neměla daleko k syndromu vyhoření a další bloggerské krizi. ale třeba to nebylo tím ...?

nicméně teď už vše funguje jak má. jen je tu ještě jedna maličkost: změnila jsem si také adresu blogu! a tím pádem se odtrhla ode všech svých stávajících followerů, kteří mě mají kdesi uloženou ještě pod starou adresou. nuže, kdo chcete, sledujte mě na withlovedanny.blogspot.com. a kdo změny vítá nerad, nechť nesleduje, je to čistě na vaší vůli. leč upřímně budu za každého pravidelného čtenáře moc ráda! za změny se omlouvám, ale už jsem prostě taková. nestálá.

5 comments:

  1. poviem ti, že komentáre od Google+ neznášam... je pravda, že keď som videla také komentáre, tak som blog ani nekomentovala, aj keď sa mi veľmi páčil!
    starý dobrý blogger je to najlepšie, čo človek mohol vymyslieť :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  2. neboj sa sledovatelia sa vratia a klasicky bloger je urcirte lepsi!

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Haha, nestálost chápu, jsem podobný případ! Tak snad se ti bude na nové adrese líbit víc a zakotvíš tu už nadobro. (Jako snad já na facelessu. Ale kdo ví, že? ;)) Jinak samozřejmě dál sleduji, už si ani neumím představit blogování bez čtení a komentování tvých článků! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji, mám to s tebou úplně stejně! :-*

      Delete
  4. Pekný blog :) Pozývam ťa na moju giveaway Stačí ak klikneš na BellesFleurs - BellesFleurs

    ReplyDelete