9/06/2013

JUST IN POINTS


dávno jsou pryč časy, kdy jsem do školy chodila žalostně nerada. naopak jsem v tuto chvíli velmi vděčna za to, že jsou prázdniny konečně za námi. a ano, jsem úplně normální. jsem ráda mezi lidmi a velkoměsto mi chybělo. druzí si užívali prázdnin a těšili se z nich, pro mě skončily tři měsíce nesmyslného vysedávání doma u zapnutého notebooku a ta pravá zábava pro mě opět začíná právě teď.

- objevila jsem nové kavárny a bary a chystám se je navštívit.
- jednu z objevených kaváren jsem dnes navštívila.
- smíchy jsem brečela, když Vojta pro plátek limetky plující v karafě s vodou přelil sklenici.
- ochutnala jsem v SB Refresha Berry Hibiscus, yumm!
- chystám se jít na výstavu Marylin Monroe a Tutanchamona.
- po třičtvrtě roce snění a váhání jsem se doopravdy pustila do rekonstrukce svého pokoje.
- koupila jsem si knihu Konec prokrastinace a chystám se začít smysluplně a plnohodnotně žít.
- začala jsem rozprodávat vše, co je mi malé a co nenosím, na votočvohoz.
- po pěti letech brigádničení v hotelu jsem si našla své místo - v executive lounge!

a teď v bodech ještě pár mých (doposud nezveřejněných) zjištění a uvědomění si v posledních týdnech:

- ne každý, kdo se na první pohled tváří jako přítel, je opravdovým přítelem.
- čím usilovněji se snažíte k sobě něco (či spíše někoho) přitáhnout, tím více se vám cíl vzdaluje.
- ačkoliv si s sebou na cesty sbalíte jen to nejnutnější, nakonec ani z toho minima většinu věcí vůbec nepotřebujete.
- poté, co jsem vyzkoušela K2 hiking, jsem definitivně pozbyla názoru, že cvičení s Jillian Michaels je náročné!
- když Pythagoras mohl tvrdit, že svět je složen ze samých jedniček, my s Cler jsme si vymyslely vlastní teorii, založenou na tvrzení, že je složen z html (aneb syndrom bloggerek perfekcionistek)
- ideálním přáním je být šťastná. vše ostatní by mělo v rámci tohoto přání přijít samo.
- osvědčeným stavem bytí je být vděčná za to, co mám a dívat se na věci z té lepší stránky.

2 comments:

  1. HAHA jo svět je složen HTML, akorát nevim kdo ho tak blbě naprogramoval! Docela mi škola chybí, to je fakt, ale prázdniny jsou přece jen prázdniny, nějak mi to sezení u pc vyhovovalo :D Výstava Marylin by mě lákala ze všeho nejvíc :) no a dvě první tvrzení z druhého odstavce jsou absolutně pravdivá!

    ReplyDelete
  2. krásný článek, spousta bodů pobavila a nejvíce mě zajímá, jaká bude knížka o prokrastinaci, jestli ti pomůže, dej určitě vědět;) a objevovat nové kavárny/restaurace je taky můj velký koníček;)

    ReplyDelete