10/24/2013

CHILLOUT IN FALLEN LEAVES


zažívám nejhezčí období letošního roku vůbec. a přitom se v mém současném životě v podstatě nic význameného neděje. možná právě proto. a i přes klid a všednost těchto říjnových dnů je každý z nich v něčem jiný a rozhodně se nenudím. ničím si nezatěžuji hlavu, pro nic se netrápím. možná je to tím, že jsem dala sama sobě větší volnost. mnohé věci jsem si přestala vyčítat, přikazovat nebo odpírat, žiju o něco spontánněji a cítím se spokojeně a šťastně. co víc si mohu přát?

radost mi dělá spoustu maličkostí, které vnímám všemi smysly a užívám si jejich dokonalosti. hrnek pomerančového čaje jakožto podoba školního chilloutu, sluneční paprsky a azurově modrá obloha, pohodlí oblíbených kaváren, hudba, která ve mně probouzí energii i uvolnění, knihy, díky nimž si rozšiřuji obzory, formuji své postoje a názory a které mi také dávají inspiraci k přemýšlení a psaní. jen za poslední dva dny jsem si udělala snad deset poznámek k tomu, co mě zaujalo natolik, abych se nad tím pozastavila a v některých z dalších článků možná i hlouběji zamyslela. a abych si koupila dalších pár knih.

jak si užíváte slunečný podzim vy? 

2 comments:

  1. Som na tom podobne. Jesen je inšpiratívne obdobie, všade vonku tie farby. A knihy! Čítam jednu za druhou :)

    ReplyDelete
  2. Musím (teda chcem:) s týmto pekným a príjemným jesenným článkom súhlasiť:-). Nezaťažovať si hlavu (maximálne tak nejakou peknou, jesennou čiapkou), nič si zbytočne nevyčítať (ale veľa čítať) a popíjať pri tom pomarančové♥čaje, to je plán, ktorý sa mi viac než pozdáva;-).

    ReplyDelete