1/14/2014

ZKOUŠKOVÉ OBDOBÍ

Člověk by si měl čas od času udělat radost. Odměnit se. Zvláště za dobře odvedenou práci v podobě indexu plného zápočtů a zvládnutých zkoušek ... které sotva zaregistroval, že proběhly, natož aby se psychicky ubíjel stresem a celodenním vysedáváním nad učivem. Vskutku, letos jsem zkouškové sabotovala. Což je u mě prakticky nenormální jev. Ale vřele doporučuji všem. Je skvělé v posledním ročníku zjistit, že se tím vším dá s úsměvem, trochou optimismu a špetkou flegmatismu projít pouhou improvizací.
Tudíž za tu dřinu v podobě organizování třídní Afterexams party a občasného nahlédnutí do jediného sešitu, který mi vystačil na poznámky ke všem předmětům, jsem se rozhodla v poledne, den před poslední zkouškou, vyrazit do centra a vyškrtnout si ze svého obsáhlého wishlistu několik položek.



Pořídila jsem si nový french press a fairtradovou bio kávu s názvem Dejavu, kterou jsem si rovnou nechala nahrubo namlít. Tímto dnem dávám navždy sbohem pití čehosi instantního, čemu jsem se celá léta odvažovala říkat kafe! Teď už jen zbývá se ji naučit správně připravit. Latté s lístečem z mléčné pěny navrchu se asi doma v kuchyni dělat nenaučím. Ale aspoň něco na ten způsob by to chtělo.

Nová kabelka byla nutností. Tu starou teď zdobí mistrovské dílo, které vzniklo bez nejmenšího úmyslu a tušení, že něco tvořím, když jsem si do ní ze školní lavice házela své věci, včetně nezavřené černé propisky. To je tak když člověk čumí po chlapech, místo aby se soustředil na to, co dělá.

"Ještě se stavíme v Zaře, chci si tam koupit novou kabelku."
"Novou kabelku? Hmm, a jak vypadá?"
"Tož ... taková černá se zlatým."

Jedině černou se zlatým. A nikdy ne jinou!

8 comments:

  1. Já jsem v prváku a pozítří mě čeká poslední zkouška, jinak mám v ISu zeleno (indexy Masaryčka nevede). A sama sobě se divím, jak lehce jsem tím vším prošla, bez stresu, ještě jsem zvládla spoustu věcí okolo, který jinak nezvládám :) A odměnit se je potřeba, taky půjdu!

    ReplyDelete
  2. Já se odměňuji i když zkoušku neudělám :D Ale teď se mi to povedlo, a pořídila jsem si boty. A příště to bude kabelka, taky.

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/15/2014

    Tak super, kamarad mi taky tvrdi ze se to da projit, ale nesmi se clovek tak stresovat.. :)

    ReplyDelete
  4. závidím všem co mají už zkoušky za sebou, mě teprve zkouškové začalo...mám před sebou tři zkoušky, ale jen dvě vydají tak za čtyři, a jedna je dokonce počítací, a to není učivo na týden :(
    ale člověk se má odměnit, i za maličkosti :)

    ReplyDelete
  5. Gratuluji ke splněným zkouškám. :-) Co budeš s tou spoustu volnýho času dělat? :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Využívám volna tím, že chodím do práce a snažím se něco vydělat. Také se chystám něco péct, vařit, jít na párty, učit se hrát na klavír, dočítat knihy a tak dál. Nudit se určitě nebudu :)

      Delete
  6. Gratuluju k dokončení zkoušek! A trochu závidím, že to zvládáš s úsměvem, mě se to vždycky dařilo jen se stresem a akutním nedostatkem spánku :)

    ReplyDelete
  7. zkouškový je vlastně prima, naučila jsem se spoustu zajímavých, užitečných a pro mě i zábavných věcí + stihla mnoho dalších navíc. :) ještě mám kus před sebou, ale zítra se chystám odměnit se, po józe si skočím pro boty, na které mlsně koukám od minulého týdne. :)

    ale nejen zkouškové je o malých (i velkých) radostech, jen tak dál. ;)

    ReplyDelete