1/07/2015

NO IDEA

Jsem absolutně bez inspirace. Dívám se na kurzor jak bliká na prázdné stránce a nevím, co napsat. Prostě nevím. Slova mi došla ještě dříve, než přišlo první. Smutné.
Pročítám si svoje staré články, procházím cizí blogy, čtu cizí články, čtu knihy a čekám, že mě políbí múza, že chytnu nápad, že mě zaujme něco, nad čím se budu moci hluboce zamýšlet a tvořit si tak svůj vlastní názor, který sem pak budu moci veřejně ventilovat, jako kdyby byl pro společnost kdo ví jak nepostradatelný. Je, nebo ne?

V mezidobí, kdy si ode mě nic smysluplného nepřečtete, posílejte odkazy na zajímavé blogy. Je mi zle ze všech těch fashion blogů a beauty blogů, kterých je všude triliarda. Je to nuda! Pošlete mi sem něco, na co se dá dívat, nebo co se dá číst. Něco, co jsem ještě tisíckrát neviděla, něco, co když si přečtu, tak mi to něco dá, ponaučím se z toho, pobaví mě to, anebo - inspiruje. Potřebuju to!

Neberte to osobně, vy, co vedete fashion nebo beauty blogy, to není nic proti vám, vašim osobám, ani těm blogům, beru to tak obecně - je jich prostě všude moc.

Vítám zajímavé fotoblogy i články, které mají opravdová slova.

9 comments:

  1. Och ja som v úplne opačnej situácii, všade samá inšpirácia, len keby bol čas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. o tomto argumentu bych ti řekla své: http://withlovedanny.blogspot.com/2013/11/cas.html
      nicméně jako pracující člověk bych možná změnila úhel pohledu a ačkoliv bych dále tvrdila, že je vše o prioritách, zmínila bych také, že dnešní společnost, kdy je člověk permanentně busy - ale vlastně proto, že chce - je vážně k ničemu.. :D

      Delete
  2. Nezvyk ti niečo komentovať, ale povedala som si, že keď už chceš nájsť dobrý blog, tak ti ho sem naťukám. Cítim sa ako reklama na toho blogera, všade o ňom píšem. Mala by som s tým prestať, ale to je tak, keď ťa niečo uchváti. (stuprum.blog.cz)
    A k inšpirácii? No hej, to poznáme každý keď nevieme čo povedať. Ono sa tá múza vráti, potrebovala dovolenku.

    ReplyDelete
  3. Celá já :D Někdy mně něco napadne a hned jak otevřu sešit, blog, word, tak myšlenka zmizí a já zůstanu čučet na prázdnou stránku. Je to frustrující, ale ona se ta múza zase vrátí :)
    Mess in her Mind

    ReplyDelete
  4. Tak tohle ja mám už celkom dlho čo sa týka fotenia i blogovania ... takže si radšej užívam dni čo prídu pretože sú konečne take ako som si priala a keď niečo nepodstatné zažijem dám to na blog ... už ani nefotím tie snové fotky a odvtedy ako umrela Vanda ani nemám chuť ... a ku koncu mi spadol foťák a moja 50mm sa cela rozbila ... stratila som vyznam v tom všetkom ...
    Ale držím nám palce .. ono to raz príde

    ReplyDelete
  5. Anonymous3/26/2015

    Ok, mrkni sem: http://fotruv-denik.blog.cz/ , to tě pobaví :)

    ReplyDelete
  6. Tak tomuhle přesně rozumím, do posledního písmenka! Já jsem bez inspirace snad poslední rok. Jednou to jde, pak je zas na dlouhou dobu tichu, pusto a prázdno. Zvykla jsem si, že to nejde lámat přes koleno, že to chce prostě čas na regeneraci mozku, nebo jen čas na to zažít něco, o čem bude stát napsat článek. Držím palce a těším se, že se brzy něco inspirativního objeví, i kdyby to měla být jen prkotina, myšlenka nebo něco, co tě ten den zaujalo na ulici. :)

    A co se týče blogů, je to jako bys mi kradla slova z pusy. Jsem tak nešťastná, že nemůžu narazit na blog, který by mě oslovil jak graficky, tak po obsahové stránce. Všechno je tak strašně na jedno brdo, nikde žádná originalita. Neříkám, že ten můj je nějaký zázrak, ani nemůže být s mým sklonem k prokrastinaci, ale to množství kosmetických recenzí na stejný produkt nebo denodenní outfitposty, to mě prostě nebere. Proto se taky těším, až tě zase navštíví múza a já si zase kvalitně počtu :)

    ReplyDelete
  7. V takové situaci jsem byla taky, i když já mám, jak ostatní říkají "dar slova", takže mě múza vždycky velice rychle zase navštívila. Jindy se však otočila na patě a s posměškem si šla asi dát kávu.
    Jinak musím souhlasit s tím, že fashion a beauty blogů je mnoho. Já sleduji jeden, který mi pomáhá se tak nějak orientovat v tom, v čem potřebuji, ale ten zbytek snad funguje už jen proto, že dívky chtějí zadarmo kosmetické produkty. Jiné vysvětlení pro to nemám.

    Tak hodně zdaru při hledání múzy! :)

    ReplyDelete
  8. Tak jak to s Tebou vypadá kočko? Doufám, že nás brzy zase začneš zahrnovat skvělým čtením! :)

    Měj krásné léto!

    ReplyDelete