1/14/2013

The Secret about love.


"veškerá vaše radost je na frekvenci lásky - nejvyšší a nejmocnější frekvenci vůbec. není možné držet lásku v ruce. můžete ji jen cítit ve svém srdci. je to stav bytí. můžete vidět důkazy lásky, jak je lidé projevují, ale láska je cit, a vy jste jediný/jediná, kdo jej může vyzařovat a vysílat. vaše schopnost generovat city lásky není omezená, a když milujete, jste v naprosté harmonii s vesmírem. milujte vše, co můžete. milujte každého, koho můžete. zaměřte se pouze na věci, které máte rádi, pociťujte lásku a zakusíte, jak k vám láska a radost přicházejí - ve znásobeném množství! zákon přitažlivosti vám musí poslat nazpět víc věcí, které milujete. když vyzařujete lásku, láska se objeví, jako by celý vesmír dělal vše jenom pro vás - přiváděl vám do cesty jen samé radostné věci a pouze dobré lidi. vskutku tomu tak je." 
- The Secret /Rhonda Byrne/

je to tak úžasné, že jsem to někde musela sdílet.
p.s. DĚKUJI za 50 followers!

6 comments:

  1. máš pravdu...úžasné! :)

    ReplyDelete
  2. Krásne milujem tu knihu ... počúvam ju vždy keď mám depku ked neviem čo dalej

    ReplyDelete
  3. Ano a hlavně je to šílená pravda. The Secret mám taky doma a sem tam do něj nahlídnu, i když já už se teď zaměřuji na trošku složitěji napsané motivační knihy, ale The Secret bude v mojí knihovně do konce života mít důležité místo :)
    Zjistila jsem, že to s tou láskou je fakt pravda. Hrozně mě to změnilo k lepšímu a i lidi kolem mě dělám šťastnější!
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    ReplyDelete
  4. Anonymous1/15/2013

    Jojoo, je to tak a né jinak :-)

    ReplyDelete
  5. Nádherný blog! Krásná a pravdivá slova, líbí se mi tu :). Hezké dny!

    ReplyDelete