9/11/2013

CHVRCHES

na CHVRCHES jsem narazila úplnou náhodou, když jsem si na youtube pouštěla neznámé písničky a pokoušela se něčím zajímavým obohatit svůj stávající playlist. první videoklip, který jsem si pustila, byl The Mother We Share a jsem si téměř jistá, že bych podobnou hudbu bez delšího sluchového rozboru nejspíš ihned vypla, nicméně u této písničky mě její melodie zaujaly už v prvních vteřinách a krásný hlásek Lauren Mayberry ještě víc. je roztomilá. stylem se tato skupina řadí - jak mi google prozradil - do electropopu. vznikla teprve nedávno a své první album vydají letos v září - pod názvem The Bones Of What You Believe - takže se moc těším. na youtube je zatím k dispozici The Mother We Share, Lies, Recover, Now Is Not The Time a Gun, které jedu stále dokola a dokola a první zde jmenovaný song je mým top! 

znáte skupinu CHVRCHES?

8 comments:

  1. no to teda nepoznám ... ale pustim

    ReplyDelete
  2. Taky jsem neznala, ale když se ti tak líbila, tak jsem si řekla že tomu dám šanci.

    A je to skvělá písnička :) Hlavně Recover se mi líbí :)

    ReplyDelete
  3. Tuto skupinu taky neznám :)

    GIVEAWAY

    ReplyDelete
  4. Ještě se mi snad nestalo, že by se mi nějaká písnička líbila na poprvé,ale musím říct, že tahle opravdu není špatná. :))

    ReplyDelete
  5. nepoznám, ale pustila som si práve The mother we share a výýýýborné !

    Basha

    ReplyDelete
  6. děkuji za nápad, co poslouchat, v poslední době sem žádné tipy na dobrou hudbu neměla a tohle mě dost zaujalo;)

    ReplyDelete
  7. Ty jo, tak tuhle skupinu neznám, ale určitě si poslechnu. Taky na youtube vždycky hledám nějaký nový neoposlouchaný songy nebo pro moje okolí no name skupiny :D

    ReplyDelete