9/14/2013

NATURA SIBERICA - SHAMPOO & CONDITIONER

 

dnes pro vás mám další recenzi na přírodní kosmetiku od Natura Siberica. minule jsem psala o pěnových vodách určených k čištění a odličování pleti. dnes se konečně dostávám k šamponu a kondicionéru, který mám doma stejně dlouho, jako pěnové vody, ale dala jsem si s recenzí schválně na čas, abych nehodnotila hned po pár použití. což jsem klidně mohla, protože jsem z těchto výrobků nadšená po dvacáté stejně jako jsem byla úplně poprvé. a musím říci, že - především tedy kondicionér - předčil veškerá má očekávání!

vybrala jsem si šampon pro citlivou pokožku hlavy a to z jednoho vcelku logického důvodu - šampony z drogerií mi způsobily taková svědění vlasové pokožky, že už se to nedalo vydržet! ze všech devíti nabízených druhů jsem si proto vybrala právě tento a doufala jsem ve spásu. a ta také velmi brzy přišla. pokožka hlavy mě přestala svědit po pár použití. vážně úleva ...
šampon má jemnou bylinkovou vůni a čirou řidčí konzistenci. od přírodního šamponu bychom mohli očekávat, že bude pěnit jen velmi málo, anebo vůbec. tento ale pění luxusně. může za to lékořice - přírodní pěnivá báze. žádná chemie a přesto to pění, krásně myje a vlasy zůstávají čisté, provoněné a jemné!
400 ml tohoto šamponu stojí jen 199 Kč. v porovnání s kvalitou je to naprosto parádní cena. používám ho už téměř měsíc a z celého velkého balení ubyla asi jedna čtvrtina.


než jsem si pořídila kondicionér, používala jsem šampon samostatně přibližně deset dní. netvrdím, že šly vlasy rozčesat snadno, na druhou stranu, žádné dready to z vlasů neudělalo, takže to nebylo nejhorší. nicméně právě kvůli snadnějšímu rozčesávání jsem si kondicionér později koupila. to, nakolik mi po něm vlasy půjdou nebo nepůjdou rozčesat, mě zajímalo primárně a byla jsem na to opravdu zvědavá. mé předchozí zkušenosti s přírodními kondicionéry totiž občas končívaly katastrofou.

vybrala jsem si kondicionér pro barvené a poškozené vlasy, jelikož ty mé jsou barvené na blond a jak je známo, peroxid vlasům zrovna neprospívá. po barvení je třeba o vlasy vhodně pečovat. voní nepopsatelně zvláštně, bylinky tam tentokrát necítím, trochu mi připomíná nějakou lehkou vůni pánské kosmetiky.
při prvním použití jsem kondicionér nanesla na morké vlasy a dle návodu na obalu nechala působit několik minut. při smývání vlasy zůstaly stejně zacuchané. vypadalo to, že na rozčesávání mít kondicionér asi moc vliv nebude. ale mýlila jsem se! vlasy šly po vysušení rozčesat opravdu bez problémů. žádné nepříjemné cuchání, ani žádné vyrvané vlasy. nic takového! a to není všechno. přijde mi, že po používání obou výrobků mi vlasy schnou o dost rychleji. po dosušení fénem a přežehlení jsou mé vlasy nádherně jemné, čisťounké, lehké, krásně provoněné, opravdu moc příjemné na dotek a úžasně se lesknou! za lesk může včelí vosk a rhodíola rósea, ochranu a obnovu vlasových buněk zajišťuje sójový olej dahurica. nikdy jsem tak fajn vlasy neměla, jako po tomhle kondicionéru! cítím že jsou vyživeny a chráněny. opravdu mě příjemně překvapil a moc jsem si ho oblíbila. balení je též jako šampon o objemu 400 ml a stojí o deset korun více, tedy 209 Kč, což je pořád skvělá cena! nemůžu jinak než doporučit! vybrat si můžete ze šesti druhů pro každý typ vlasů. u šamponů je druhů osm.

najít vyhovující vlasovou kosmetiku, která by byla čistě přírodní a nebyla moc drahá mi trvalo pár let, ale zdá se, že jsem konečně objevila něco, co mi vyhovuje a jsem s tím spokojená. poměr kvalita/cena/objem balení je úplně bezkonkurenční!

nakupovat můžete na e-shopu Natura Siberica, kde se také dočtete více ke konkrétním výrobkům, včetně složení, ale i na jiných stránkách, např. biooo, kde jsem si je koupila já.

2 comments:

  1. vyzerajú veľmi luxusne ... krásny obal ... ja používam furt ten jeden šampón občas to striedam ... nejak si na to extra nepotrpím ...hlavne, že sú vlasy čisté a voňavé

    ReplyDelete
  2. Tahle značka mě zaujala :) Mám doma vzorečky denního krému tak je v zimě zkusím :)

    ReplyDelete